Selam arkadaşlar, bebeğim 44 günlük bazen gündüz bazen de gece beslenme için uyandığında emziriyorum ve sonrasında 4-5 saat uyumuyor. Bazen sakin oluyor bazen de ağlayıp kucakta susuyor. Neden olduğunu ve nasıl düzene gireceğini bilmiyorum 🤷🏻♀️ gazdan olabilir diye düşünüyorum ama çözüm bulamadım. Sebebini ve çözümünü bilen var mıdır