Kızım 11 aylık 1 haftadır doğru düzgün uyku uyumuyor uyuduktan iki saat sonra kalkıyor bi daha asla uyumuyor bu sadece uykuya geçerken oluyo onun dışında gün içinde keyifli He bu arada hasta boğazı şiş ama ateşi yok çok şükür iyi yani oyun oynar beslenmesi güzel ama neden uykuya direniyor anlamış değilim kendim felaket hastayım tükendiğimi hissediyorum papatya çayı verdim az bişey inş fayda eder yoksa ben tırlatıcam az kaldı