8 aylık bebeğim var ve bi çok şeyi yemiyor.Siz kaç öğün ve neler verıyorsunuz?kajvaltıda akşam yemeği vs kafam çok karışık.1 yumurta sarısı hergün yedşyorum doğru mu yapıyorym bilmiyorum.Yemek istemesede zorla elimle veriyorum.Kendi mayaladığım yoğurdu veriyorum onu seviyor.Muz yiyor onun dılında diğer şeyleri yedirmekte zorlaniyorum.Neyi doğru neui yanşıl yapıyorum bilemedim.Lütfen yardım.