Merhaba hanımlar kızım 7 aylık olacak bızım ek gıda donemımız 4 aylıkken basladı bu aralar herseyden tattırım yapıyorum fakat kahvaltı çorba verdıgım zaman minimum 15 dk sonra devam sütü ıstıyor ben vermemek ıcın sureyı bıraz uzatıyorum ama nafıle cok mızmızlanıyor bıberon ağzına gırınce rahatlıyor doymak bılmıyor nasıl yapıcam bılmıyorum mama fıyatları aldı basını gıdıyor hep böylemı devam edıcek