iremnazshn arkadaşlar bebeğim 4 aylık bugün sağlık ocağından VEGAFERON verdiler sabah aç karna 5 damla dediler. Kullanan var mı? Demir eksikliği var mı diye bakılmadan bu damlanın verilmesi normal mi? Kullananlarda bir sıkıntı oldu mu acaba?
Sedefoznur iremnazshn 4. Aydan itibaren demir damlası kullanılması gerekir amaç demir depoların doldurup kansızlığa sebeb olmamak ve gelişim içim çok çok önemli her bebeğin kullanması gerekir biz sağlıkocağının verdiğini değilkendi doktorumuzun verdiğini kullanıyoruz sidefer damla 6 aylık olduk her gün içiriyorum aksatmamanızı öneririm büyük önem taşıyan bir durum
Plvrrr iremnazshn bizde sağlık ocağının verdiğini kullanmadık doktorumuz 7. Ayda sidefer başladı akşamları 1 kere onu içiriyorum sadece