dolap kuruluğu ayarında gayette kuru çıkıyor.koku falanda olmuyor.genel olarak kıyafetler yumuşacık çıkıyo zaten.çok büyük nimet valla bol çamaşır yıkamak zorunda olanlar için.ben nerdeyse haftanın 4 5 günü kullanıyorum faturama 90 tl yansıdı.ısı pompalı kurutma makinelerine bakın.yoğuşmalılar ucuz oluyor ama elektiriği çok yakıyo onlar