HazarinAnnesi_61 peynir gibi kusma sı çok normal fazlalığını çıkarıyor. Benim oğlum da 2.5 aylık ve çoğu zaman peynir gibi kusuyor.
1.5 aylık bir bebek için 5 saat çok fazla. Kan şekeri düşebilir. En fazla 2 saat sonra uyandırmalısınız.
Ben bebeğimin sabah 10 dan akşam 10 a kadar meme de kaldığını biliyorum 🤣 saati yok malesef ne zaman isterse o zaman Emzirmen gerekiyor. Sana tavsiyem çok bıraktırmaya çalışma. Yani ağzından çekme memeni. Göğüs ucu yarası olabilir. Ve bırak emsin. O aylar da doymak için değil, güven duymak için daha çok emiyorlar.
Yaşadıklarının hepsi çok normal şeyler korkma