Ceylinbebek Dün 4. Ay aşımızı yaptırdık ve sürekli uyuma isteği var yaşayan oldu mu neler öneriyorsunuz
yumurtam Ceylinbebek normal annesi, bizde de uyku yapmıştı. Bazı aşılarda uyku hali olabiliyor.Şifa olsun yavrunuza 🌺
Besraesin Ceylinbebek 4aylık olduk bızde bıkac güne kontrol var asılarımız var ates yaptı mı kactane vurdular menenjit asısı da varmıs 4.ay aşılarında sanırım ucretlı dıye bılıyorum oyle mi
Ceylinbebek Besraesin iki tane olduk biz özel aşıyı yaptırmadık düşünmüyorum yaptırmayı da evet ateş te yaptı 37.5 oldu ateş düşürücü verdim sürekli kontrol edip soğuk kanlılıkla atlattık çok şükür umarım sizinkide kolay geçer