hogwarts YouTube’dan baktım bazısı sosuna koyuyor sobayı bazısı fırına vermeden en üst katına döküyor siz nasıl yapıyorsunuz? Yarın eşim iş yerine götürecek o yüzden tarif istiyorum denenmiş sodalı tarife ihtiyacım var
mellthemomyone hogwarts içine yarım bardak tereyağı 1 bardak sıvı yağ 1 yumurta 1 bardak süt yapın. Dilimledikten sonra yarım bardak sıvı yağ 1 tane sodayi en son üstten dokun çok güzel oluyor
Zeliff hogwarts nefis yemek tarifleri sitesinin ‘su böreği tadında sodalı börek tarifi’ ne bakın derim bizim favorimiz o. Eşimde iş yerine götürür arada herkes beğeniyor
Gamzeliiix09 Ben üstüne döküp 1 saat kadar dinlendirip pisiriyorum yumuşacık oluyor kıtır istersen sirke de koyabilirsin
sarilokumumm hogwarts ben buzluk böreği olarak yapıyorum yufkayı üçgen kesip sarıyorum buzluğa atıyorum bi iki saat donması yeterli pişirmeden önce direk soda ve sıvıyağa batırıp üzerine yumurta sürüp fırınlıyorum hem çıtır oluyor hemde kabarıyor
Zeliff hogwarts hayır olmaz ben akşamdan yapıp dilimleyip sodayi üzerine döküyorum ertesi gün pişiriyorum ☺️ kıymalı, peynirli, lorlu.. içine ne malzeme koysanız oluyor