Thege Ya kızlar yazdan beri yerde bebeğimle yatıyoduk,yer yatağı yapmıştık ama malum havalar soğudu yatak odamıza geçtik ama ona yer yatağı yapmıştım sürekli dönüyo oturuyo ayağa kalkmaya çalışıyo üşütmesinden endişendiğim için park yatağa geçicem ama ondada dönüp duruyor napayım üşürmü yer yatağında hasta olmasında bu arada 9buçuk aylık
Durdudilerrr Thege aynı dertten muzdaribim kendi yatagimiza yatirdm yataktan düştü. Park yatakta donemio aglio montessoride ayağa kalkar napacagimi sasrdm