Merhaba annelerim. Oğlum 5 ay 23 günlük 5. Ayda dr. Önerisiyle tadımlara başladık.yoğurt kabak patates havuç armut muz elma tattı şimdiye kadar. Geçenlerde bu mamayı almıştım ama arkasında formül mama ile hazırlanabileceği yazıyor. Ben burda okumuştum su ile yapanlar vardi bende bugun bir çay kaşiği bu mamadan koydum biraz su ekledim kıvam alınca içinede armut rendeleyip onu ekledim. Oğlum çok severek yedi. Ama iyi birşey mi yaptim acaba? Aranızda bu mamayı su ile kullananlar var mı doğru mu yapıuorum?