Kızlar ya ben çakışan bir anneyim bebeğim 79 günlük. Kayınvalidem bakıyor şu an. Hep uyurken beslenmesini yapmaya alıştırmış. Uyanıkken içmiyor yarı uyurken içiyor. Acaba dikkati aydan dolayı mı dağılıyor da uyanıkken içmiyor yoksa uyurken içmeye mi alışmış. Bu ileride benim için sorun teşkil eder mi sizce ek gıdaya geçince falan?Aranızda bu durumu yaşayan var mı