Norveckizi Mamma marka tercih ettim , çok memnunum elim ayağım oldu resmen. Mutfakta yanımda, ütü yaparken yanımda her yaptığımı merakla izleyip oyalanıyor hemde. Şuan 3.5 aylık 1. aydan beri kullanıyorum. Çevremde 1 yaşına gelip kullananlar var 6 ay sonra kenara koymuyorsunuz yani. Anneme, kayınvalidemlere, arkadaşlarıma her yere götürüyorum onda duruyor. Büyük icat bence. Babyjörn muadili. 🌸🤗