İkinci bebeğim doğduğunda büyüğü 3bucuk yaşındaydı. cok sıkıntı oldu o dönem. kendi dile getiriyordu isteklerini zaten. Benimle uyu, sadece ikimiz parka gidelim, bugün anne-oğul günü yapalım mı gibi. Yani olabildiğince büyük ile vakit geçirmeye bakın. sonra sizin sevginizden emin olunca sakinliyor. Çünkü kardeş gelince onu sevmeyeceginizden korkuyormuş cocuklar.pedegogtan destek aldik o dönem o söylemişti