Kızlar oğlum 8 Eylül doğumlu. 2. Ay aşısını 16 kasım da oldu . 16 aralıkta ilk doz rota virüs yaptırıcam. 16 ocakta 4. Ay aşısı olacak. Aşıların arası 1 ay olması gerekiyormuş sanırım. 1 ay sonra 16 şubatta da 2. Doz olacak . O zaman da 5 ay 1 haftalık oluyor . Sınırda mı oluyoruz. Aşılarını böyle yaptıran var mı ya da arasını Kısa tutan ?