Neslihankurt 16 günlük oğlum var bugün doktora gittik muayene için sünneti konuştuk haftaya sünnet olucak sanırım 🫠 siz ne zaman yaptırdınız nasıl atlattınız 🙏
Bayancorek Neslihankurt 10 günlükken yaptırdık, iyi ki de yaptırmışım. İlk çiş yaptığında ağladı sonra bir daha ağlamadı. İlk çişi zor oluyor sadece. 3 4 gün de iyileşti şükür. 🌸😊
OzgeEge Neslihankurt 3 gün önce yaptırdık biz de. 23 günlükken. Gayet rahat geçti. İdrar yaparken de acıdığını düşünmüyorum. Krem sürerken de çok rahat. Baya toparladık bile☺️