Çocuk cerrahi yada çocuk nefroloji. Benim kızım da da vardı hatta 3 aylıkken öğrendik. Bize estriol diye bir krem verdi doktorumuz biraz açıldı yoksa cerrahi işlem gerekliydi ama tam olarak açılmadı. Nefroloji doktoru eliyle tutup ayırdı çok ağladı ama şükür açıldı. İstanbulda iseniz doktor önerebilirim çokda memnun Kalırsınız. Allah razı olsun o doktordan yoksa kesip açacaklardı başka doktor öyle demişti. Canım sakın ihmal etme idrar geri kaçarsa enfeksiyon olur