Eelifinannesi biraz kaşık değil elinizle yedirmek bir yöntem olabilir, meyveler için süzgeçler var onlar ilgisini çekip en azından ufak bir adım olabilir, eline vermek cezbedici gelebilir, birlikte yemek hazırlayıp-birlikte yemeye başlamak, oyuncak bebeklerine birşeyler yedirmesini isteyip aynı anda sizin de bebişe yedirmeniz yöntem olabilir. Eminim bir çoğunu denemişsinizdir, ama pes etmeyin her gün aynı şeyleri yeniden deneyin. Kendinizi de yargılayıp, yıpratmayın yediği bir lokma bile bazen yeterli olur dişine değdiğine şükrettik,şükredicez☺️ ama hepsi geçici bir gün anne akşam yemeğine bunu yemek istiyorum diyecek,sakin olun kendinizi her sorguladığınız,gerildiğiniz,üzüldüğün an bebeğiniz sizden daha çok geriliyor. Kendi kendini rahatlatmazsan bana yaz ben yardımcı olmaya çalışırım ☺️