5 ay 23 günlük erkek bebeğim var. Sütümde azalma oldu ama doyuyorda her bezde kaka alıyorum genelde ama son 1 haftadır çiş nerdeyse yok denecek kadar az sanki 1-2 kere işiyor. 1 hafta öncesine kadar dolu dolu alıyordum. Sebebi ne olabilir acaba başından böyle bişey geçen oldu mu ??