BabyMom35 bizede ayni seyi soylediler canim 2/6 derecesi oluyor hic endiselenme bizde götürdük kardiyolojiye üniversite hastanesine hemde büyüdükçe geçiyor kizim suan 4 aylık ufurum falan yok ama kontrol amacli goturun yinede iciniz rahat etsin yada her ay ki doktor kontrolünde dontorunuza soyleyin dinliyorlar kalbini orda da ben her ay soruyorum yok diyorlar 😊 hic endiselenmeyin