anne905 boyle hissetmeniz cok normal ama hepsi geciyor hepsi normale donuyor ❤️ evet hic gecmeyecek gibi geliyor ama o tempoya alısıyorsunuz yalan konusmuyacagım size kolay olmuyor ama hepsi zamanla unutulup gidiyor o anların tadını cıkarmaya bakın. Yeri geldi yemek yapmadım yeri geldi evi toplamadım dagınık kaldı yeri geldi onunla uyudum cunku bu gunler bidaha geri gelmeyeck buyudugunde hepsi olacak ❤️ iki, cocuklu anneden merhaba 😂