Ulusefe012 Kızlar inatçı ateş en düşüğü 37.5 oda saatlik yükseliyor fitil ateş düşürüceler ılık su da artık çözüm değil perişan olduk😷
Deletedmom_56 Ulusefe012 cok gecmis olsun. Ne enfeksiyonu var ? Dr ilac vermedi mi? Bizim soguk alginligi ve burun tıkanıklığı var
Ulusefe012 Deletedmom_56 viral enfeksiyon normal grip dedi ama oğlumun bağışıklığı düşük ağır atlatıyor her hastalığı ve hep kanda enfeksiyonlu düşmeyen ateşli bir şekilde atlatıyor. Sürüntü de verdik hepsi negatif çıktı
Deletedmom_56 Ulusefe012 Canim cok gecmis olsun. Bz de bgn dr a gittik. Soguk alginligi ilaci ve damla verdi. Atesi de oldu biraz. Bugun simdilik yok. Ama gecen hafta bzm de agirdi ates kusma ishal vardi kaka tenizdi ama ates oldu iki gun boyunca.
Ulusefe012 Deletedmom_56 sağolun size de çok geçmiş olsun biz de calpol parol dolven dönüşümlü kullanıyoruz fitil atıyoruz antibiyotik kullanıyoruz bugün 3.gün ama yok çok inatçı ateş ailecek perişan olduk çocukta öyle biz de onun peşinde öyle..