deniz_turcan Merhaba kizlar, 4 ay önce sezeryan doğum yaptım. Göbek bölgemde kıllanma hamileligimde tüy şeklinde ve azdı ancak doğumdan 2 ay sonra aşırı tüylenme oldu erkek kılı gibi göbeğimin heryeri. Bu durum acaba geçici mi yaşayan var mı ?