Bebitombuyuyor normalde birkaç yıl öncesine kadar 9.ayda aşı yoktu. 12.ayda yapılıyordu kızamık kızamıkçık kabakulak şeklinde. Ancak göç olaylarından dolayı kızamık vakalarında artış olması sebebiyle, özellikle göç alan bölgeler daha riskli kabul edilip, bir de 9.ayda yapılmaya başlandı. Eğer çok temas halinde değilseniz, toplu taşıma vb, kreşe, okula giden çocuk yoksa yaptırmayabilirsiniz, 12.ayda nasılsa yapılacak diye.Ama tabi ALLAH korusun dikkat etmek lazım🌺 Zaten 11 aylık olmuşsunuz sonradan farkettim şunun şurası gelmiş zaten 12.ay