Yarennyagiz geçmiş olsun bende aynı olmuştum üzerinde durman gerek yoksa kabızlıktan makat çatlağı oluşur ve canın daha çok yanar birde bebeğin var çok zor olur ,Emziriyorsan günde en az 2 buçuk litre su iç posalı beslen ben bekunıs diye bir hap kullanmıştım o ishal yapıyor duphalacta iyi dün bebeğimi hastaneye götürdüm kabızlığı için ona yazdı doktor ama yetişkinler de kullanabilir İnşallah bir an önce iyi olursun 🌸