Nurseda95 benim ikizlerde 8 aylık sabahları için bi kaç sevdikleri tarif var ; patates haşlıyorum eziyorum içine yumurta sarısı labne kaşar yada lor koyuyorum bazen de zeytin katıyorum karıştırıp tost makinasında basıyorum yumuşacık tost oluyor önüne koyuyorum hem kendisi oynuyor bi taraftan kendi yiyor bi taraftan ben yediriyorum çok mutlu oluyorlar.
Bebe bisküvisi aldım hünnaptan çok sevdiler keçi sütlü bi bisküvi ıslatıp eziyorum içine meyve yada avokado koyuyorum seviyorlar.
Tambuğday unu tereyağ ile azıcık kavuruyorum su koyuyorum bazen biraz irmik bazen yumuşattığım yulaftan koyuyorum sonra içine kaşar yada lor koyuyorum isteğe göre yumurta sarısı da koyulabilir kuymak gibi oluyor. Bu tarifi tarhanalı yapıyorum arada o da güzel oluyor
Bunlar dışında muhallebi yapabilirsiniz içine pekmez ve meyve koyunca çok seviyorlar