PinkyMom Kızlar 34günlük bebeğim var ve dudağımda uçuk çıkıyor😭 kızıma bulaşmaması için öpmemek dışında ne gibi önlem alabilirim
Yesimgulcakir PinkyMom bildiğim kadarıyla öpmemen ve dudağına dokunup bebeği ellememen yeterli canım çok geçmiş olsun inş hemen düzelir ☺️ Bu arada sarımsak sürmek işe yarıyor ama inanılmaz can yakıyor haberin olsun
eylulvari PinkyMom bi haftayı geçti çıkalı, doktorum öpme yeter dedi. sık sık ellerimi yıkıyorum ve krem kullanıyorum. yanlışlıkla elini falan da öpersem direk yıkıyorum ellerini :) geçmiş olsun bi süre öpücük yasak 🥰
Arenn PinkyMom asiviral merhem alıp sürün eczane den zaten uçuk olmasa bile çok küçük bence öpmeyin koklayın bol bol benimki 5 aylık olacak daha öpmedik kıyamıyoruz
PinkyMom Yesimgulcakir hemen deniycem daha çok yeni tam oluşmadan önlemimi alabilirim inşallah 🙏 çok teşekkür ederim
PinkyMom eylulvari farketmeden öpmüş olabilirim diye hemen sildim ellerini☺️ Tam öpücem aklıma geliyo geri çekiyorum kendimi 😌
Naneliseker Ah ben yeni dogum yaptigimda dudagimdan ceneme kadar ucuk cikmisti arada hala cikiyor birakmadi pesimi. Bol el yikamak ve opmemek tek caresiymis. Insallah gecmez merak etmeyin.
PinkyMom Arenn birazcık elinden ve kafasından öpüyodum sadece öyle kocaman bende kıyamıyorum minicikler 🥰