Bebeğim 3 aylık sütüm yetmediği için mama veriyordum 3 aydır çok güzel içiyordı hiç bi problemimiz yoktu bianda biboronu ret etmeye başladı içmek istiyor bianda sanki gazı varmış gibi kafasını çeviriyo mama değişikliğide yapmadım emmek istiyor beni ama sütüm de yok yetmiyo doymuyor napacağımı bilmiyorum ne oldu bianda böyle yardım edin başına böyle bşey gelen var mı midesimi bozuldu acaba çok morelim bozuk napçağımı bilmiyorum