Kızlar merhaba. Doğum yapalı 3 ay oldu bebişim emmeyi bıraktı. Bende bir dünya kilo. Diyey yapmak istiyorum ama tatlıya çok düşkünüm kendi başıma ne kadar yapabilirim bilmiyorum. Diyetisyen desteği almak istesem kimden alayım bilmiyorum. Motivasyonum çok çabuk düşüyor. Var mı öneriniz?