2 gün önce 7 aylık olduk , doldurduk ..bebeğim uyumamaya başladı resmen gündüz hiç uyumuyor :( onu geçtim bari gece uyusa gece de devamlı kalkıyor ..sebebini de bilemedim aç olmuyor mesela ..emeklemeye başladı ondan mı diyorum ama bilemedim ..ayağımda sallamaya başladım sırf uyusun diye:( normalde emerek uyur artık onu da istemiyor .emzik mi versem acaba ne yapsam sizce ? 🥺1 aya işe de başlayacağım