Anneler merhaba bebeğim 2ay 22 günlük 🤲🏻 sürekli pamukçuk oluyor ağzı ve göğüsüm çok kötü yara da oluyor . Karbonatlı su deniyorum etki etmiyor en son doktorumuz bir solüsyon yazdı aynı anda etki etmeye başladı . Her neyse bitiyor tekrar devam ediyor pamukçuk göğsümü de temiz tutuyorum ama işte 🤦🏻♀️ hal böyleyken bebeğimin balgama benzer şekilde kan kustuğunu fark ettim kıyafetinde panik yapmadım doktora da götürmedim bir daha olursa götüreceğim bide iki seferdir kakasının rengi koyu aynı kınaya benziyor ya neden acaba 🥺