BurcuGorkem Ben hep kendim mayalıyorım probiyotik maya ile ama bazen dğişiklik olsun diye activianı n meyvelısınden veriyorum. Bugun biri diyet yapanlar yer onu felan dedi saglıklı diye veriyorum ama yanlış mı yapıyorum anlamadım siz veriyormusunuz