Hanımlar hiç saç boyamadim.bu zamana kadar,bebekde şuan 1 yaşında dışarda fiyatları çok pahalı diye hevesim kaçtı o kadar veremem açıkçası boya alsam kendim boyasam olur mu,yada emziriyorum sorun olur mu bı yandan da değişikkik istiyorum ama bilemiyorum nasıl boyanır hangi boya iyidir