Mrb kizlar oglum 2,5 yasinda ( 30 ) aylik. Arada bir tv izlemesine izin veriyordum cok olmamak sartiyla acmasamda zaten tutturmaz ac diye. Zaten 1,5 yasina gelene kadr hic tv acilmadi evde. Hatta söktük kaldirdik. Neyse arada izler kisa kisa diye esim kurdu tv yi ama asiriya kacmaya basladi buda esimden kaynaklaniyor tabi. Dün kendimce bir karar aldim günde yarim saatten fazla izletmicem diye. Esimlede isten gelince konustum sen izleyeceksen diger odada izle coxuga izletmek istemiyorum dedim.. demez olaydim 😢 acti agzini yumdu gozunu sen bu cocugu salak yapican nerden ovrenecek kinusmayi bizde tv ile buyuduk basladi soylenmeye dün gece sinirlendim tvnin düğmesini bilerek bozdum bicakla iteledim icine kacirdim 😀 sabah yine bi yolunu buldu acti. Ben bu durumda ne yapabilirim allah askina bi fikir verin bu konularda cok geri kafali bogasım geliyo resmen. Tvnin camini falan patlatsamda cocuk yapti desem ne yapsam. Cocuk bisey soruyo he tamam oglum bak tvde arabalar var surekli tvye yonlendiriyo cok sıkıldım bu konudan lutfen bi fikir verin bacilar 😢