Ffak 4 aylık bebeğim var doğduktan sonra sadece kendimi toparlayana kadar bekledim ondan sonra hep dışarı çıktık nerdeyse her gün, bu ara havalar biraz soğuk gidiyor yağmur falan varsa çıkmıyorum ama yoksa giydiriyorum montunu sarıyorum güzelce çıkıyorum. Çocuklara çok iyi geliyor korkmayın çıkın sizde