y_irmakSu Sevgili analar 🌼 2 gündür burada hamaratlıklarınızı yazdınız kendimi pis sandım 😁 kızımı anneme bıraktım 13.30dan beri temizlik yapıyorum 😁 şuan tek banyom kaldı ve akşama yemek yapcam Lütfen hamaratlıklarınızı yazmayın çoookkk yoruldum 🤪🤪🤪
Minik-ejderham1328 y_irmakSu 😀😀 temizlik nankördür ne kadar yapsan gene aynı bosver o yüzden idare edecek kadar yap yeter diyen ben de hiç durmam
hemsireemom y_irmakSu kdkelekdkekdn güle güle Kirletin. Bi yandan da iyi olmuş sizin için mis gibi oturursunuz işte ne güzel
y_irmakSu Minik-ejderham1328 benim de evim hep derli topludur ama açıkçası dip köşe temizlik haftada bir anca yapıyorz .onu da sağolsun annem yapar bu sefer ben yapaylm dedim. Bebiş küçük olunca sürekli bırakıp temizlik yapamıyorum. 🙈