Asyece Kızım 1 hafta önce 1 yaşını doldurdu gece 4de uyanıyor ve bi daha dalması 2 saati buluyo varmı bizim gibi olanlar bu bi süreç mi yoksa bir derdi mi var 🥺
Nazlican Asyece Evet var ben😑 1 yasını dolduracak günler kaldı, güzelim uyku düzeni artık hiç güzel değil. Gece sürekli mık mık. Acaba diyorum gece yatarken mama içiriyorum sadece o mu yetmiyor, acıkıyor mu. Ben ondan süphelenir oldum
alparslanmomsss Ay aynısı bizdede var çıldırmak üzereyim 1 yaş 20 günlük bebeğim karnı tok biliyorum. Ama memedee yaşamak istiyor dalıyor bırakıyor memeyi bu defa durduk yere bir başlıyor ağlamay susturamıyoruz ama uyuyor uyurken nasıl ağlamayı başarıyor bilmiyoruz anlamadık 😭
Asyece Demek ki atak ben ataklara razıyım hastalık olmasın yeter bizde ağlama yok ama gece 4 de uyanıyor 6ya kadar sallıyorum anca dalıyo böyle bişey yoktu hiç