Merhaba hanımlar sağlık ocağında gebelik testi yaptım e nabız dan görebilrmiyim
Mavi_balonnn çıkmışsa görebilirsiniz tabi ki hayırlısı olsun inşallah
Mavi_balonnn bhcg olarak mı ? Eğer öyleyse görebilirsiniz
Gulceninannesi25 hayırlısı olsun inşallah adet gecikmem var
Eczaci1anne karnım tok olduğu için şekerim bakmadı gebelik için baktı