Gebeliği mi bilmeden ilaç kullandığım için kontrole geldim riskli gebelik bölümüne doktor ilaca bağli bebekte hasar olabilir de olmayabilir de dedi istersem kürtaj olabilirsin dedi istemezsen de imza atıp gidebilirsin dedi tabiki de aldırmak aklıma gelmedi imza atıp çıktım bilmiyorum bilsem kullanmam beklenmedik bi gebelik di süpriz oldu ya benim yüzümden bir şey olursa bebeğe