Bebeğim uzun süredir ishal olduğu için doktorumuz Maflor vermişti. Pazartesi gününden beri kullanıyoruz şuan ishali geçti. Ama Maflor gaz cukarma konusunda çok iyi geldi gazını da rahat çıkartmaya başladı yani. Bende bitene kadar kullanmak istiyorum bir zararı olur mu ?