Kan sonucunu göstermek ıcın gittim doktor çıkmış mesaj artı hemşire , yarın gelsinler demiş. E nabızdan baktım tsh değer yani tiroid yüksek çıkmış. Daha önce yapılmamıştı bu tahlil bebeğim iki aylık çok endişeliyim yardımcı olur musunuz bilgisi olan var mı