Kızlar merhaba 4 aylık kızım var sürekli sudocrem kullanıyorum öyle çok pişiği olmadı hiç ama tam etinin katlanma yerinde yani biraz bacağına yakın yerde bi kuruluk oldu tahriş gibi pişik gibi değil ne kullansam iyi gelir sanki sudocrem hepten kurutuyor gibi geldi