Benim kızım da öyle. 19 aylık. Ama gündüzleri annemleyken bütün oyuncaklarını çıkarıp tek tek oynuyormuş. Bize öyle yapmıyor sürekli tepemizde. Belki de serbest bırakmak lazım çocukları. Uzmanlar da söylüyor, çocukların oyunu kuralına göre oynamasına gerek yok, ne şekilde oynamak istiyorlarsa öyle oynasınlar diye. Ben mesela öyle yapardım, hep müdahale ederdim, doğrusunu gösterirdim ama vazgeçtim artık.