Oykumayse1 10.5 aylık yeni bi tanesi patladı yemek yeme dışında hiç takmadım valla, akranlarının rahatça yiyebildiği şeyleri hala yiyemiyor sadece ona üzülüyorum. Ama sizi anlıyorum bana da sürekli bi “daha çıkmadı mı aaaa yok mu” lafları sinir ediyordu. Genetik galiba benimde eşiminde 10-5 aylıkken çıkmış o yüzden bize daha erken beklemeyin dediler tam dedimleri gibi oldu