Uzayim Zeynepmesut ay benim oglus 3 aylik oda grip serum fizyolojik sikiyorum burnuna aspiratorle cekiyorum ama baska ne yapabilirim bende bilmiyorum bende surda bekliyorum
Deletedmom115 Zeynepmesut Burnunu temizleyin havalandırın evin gün içinde evin nem orası 40 50 arası olsun. Kış geliyor haliyle nem oranı düşüyor. Hastalığa bağlı burun tıkanıklığı ise doktora gidin belki daha iyi gelir.
AlyaMerveMina Zeynepmesut bnm kızımda gece balgamı atmak ıcın 4te uyandı aglayarak biz cok balgamlıyıs devamlo doltorda burnuna serum f. sıkın diyor prospan vermıstı öksurukten organk diye o attırıyor ama doktora sormadan verme
16102018 Bizde aynı durumdayız ve de çok öksürük var balgamı atamıyor devamlı burnunu açık tutun serum su ile temizleyin çekin iyileşirler inşallah