30 senedir avokado yiyen biri olarak, çocuklara neden bunu sade veriyorsunuz anlamadim 😄. Avokado, ya nötr bir tatta oluyor çoğu insan için ya da sevilmiyor. Biz avokadoyu hep zeytinyağı limon tuzla yeriz. İçine sarımsak koyduğumuzda oluyor. Ha ben sadede yerim ama çocuk olsam sade avokadoyi ağzıma sürmem 😄