Hazalperi [silindi] çok şükür 🙏 bende kamu personeliyim adalet bakanlığında arkeoloji mezunuyum arkeolog olarak kültür bakanlığına geçmeyi düşünüyorum ancak kararsızım iş durumları nasıl merak ediyorum sahaya çıkıyorlar mı yoğunluk çok mu gibi gibi
Hazalperi [silindi] bulunduğum yerde arkeoloji müzesine bağlı olucam bende geçiş yaptığım için pişman olmak istemiyorum araştırmaya çalışıyorum önceden sizin göreviniz neydi acaba
Hazalperi [silindi] çok güzel 🥳 peki şöyle bir sorum olacak ben mezun olalı uzun süre oldu bilgilerim çok köreldi sorun yaşarmıyım bu konuda acaba