Kızlar dün gece uykumda çok terlemişim üstüne kızım uyandı terli üstüme salak gibi hırka falan da giymeden direk kızımla ilgilendim o da uyumayacağı tuttu 2 saat onunla öyle ilgilendim en son tekrar yatarken zır zır. Titriyordum soğuktan sabah bir kalktım ki karnım aşırı ağrıyor o kadar gurulduyor ki çizgi filmlerde titremeler gibi midem de bulanıyordu çok afedersiniz aşırı aşırı gazımda var ve asla bitmiyor ben bu kadar gazlıyken bebeğime de bu gaz geçer mi onu merak ediyorum gaz sorunumuz yeni bitti tekrar başlasın isteniyorum ne yapabilirim