Busbus03 Aşırı memnun kaldım 4 5 kere kullandım sadece gerek olmadığı için satıyorum   
kolonyalimendil Sena_aksacc ben memnunum çekimi filan gayet iyi.. ama sürekli kullanımda nasıl bilmiyorum bazen bebeğim tek meme emiyor o zamanlar diğer göğsümü boşaltıyorum