Kızlar merhaba
Acile gittim şiddetli karın ağrısı mide bulantısı ile baso değerim 1.8 çıktı normal aralık 0-1, doktor enfeksiyonun çok dedi 3 kutu antibiyotik 1 kutu iğne verdi aynı hafta içinde kontrole gel dedi internetten baktığımda kafama takıldı başına gelen oldu mu acaba ?